#hetleveniseenreis mijn eerste update - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Evert Wassink - WaarBenJij.nu #hetleveniseenreis mijn eerste update - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Evert Wassink - WaarBenJij.nu

#hetleveniseenreis mijn eerste update

Door: Evert

Blijf op de hoogte en volg Evert

30 Juli 2015 | Nederland, Vlaardingen

Na lang twijfelen toch maar besloten een reisblog aan te maken. Want het leven is een grote reis, dat moet je vastleggen. Via de hashtag #hetleveniseenreis wil ik dit uiten.

De reis
Zoals het een goede trip beaamt was de reis verschrikkelijk. Vanmorgen stond ik vol goede moed bepakt en bezakt op het station, bleek door diefstal de trein niet te kunnen rijden. Je kan wel naar Guatamala, India of Senegal maar heb je daar zulke avonturen?! Gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen. Ik besloot een alternatieve reisroute te kiezen. Via een ander spoor, een metro en een bus alsnog op mijn bestemming aangekomen.

Rituelen
Ik werd opgevangen door wat locals. Zij hebben mij onderdak geboden en namen mij meteen mee naar een samenkomst. Het was een bijzonder ritueel. Alle mensen uit de omgeving kwamen samen om iets te vieren. Eten en drinken werd in grote mate aangeboden, wat een gezelligheid!

De komende tijd zal ik proberen zoveel mogelijk van mij te laten horen. Het internet is alleen wat traag af en toe, dus soms kan het wat langer duren.

Tot slot, zoals jullie zien is het vandaag ongelooflijk slecht weer. De regen komt met bakken uit de hemel en er hangt een donkere gloed over het land. Gelukkig zitten we warm en droog tussen systeemplafondplaten en brengen rijen TL-buizen genoeg verlichting.

Tot zover mijn eerste update, jullie horen snel meer van mij!

Evert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evert

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 1413

Voorgaande reizen:

30 Juli 2015 - 31 December 2015

#hetleveniseenreis mijn eerste update

Landen bezocht: